Probleem oplossingen
Op de TvBox Pro staat standaard een oude Kodi (versie 16) geïnstalleerd. Momenteel werkt echter de interface van TvBox Pro het beste op Kodi 17. Ook is er m...
Ma, 27 Mei, 2019 at 12:23 PM
Is mijn internet snel genoeg? Als je de TvBox Pro in bezit hebt, kan het zijn dat je tegen foutmeldingen aanloopt. "Controleer log", "Geen...
Di, 17 Jan, 2017 at 12:46 PM
Wordt je TvBox Pro wat trager, of krijg je steeds meer foutmeldingen in Kodi? Je kunt heel simpel even de streamsoftware reset doen, zo heb je weer een fris...
Vr, 14 Sep, 2018 at 3:44 PM
Heb je Kodi 17 geinstalleerd en blijft het beeld na een tijde hangen als je een film aan het afspelen bent maar gaat het geluid door? De kans is dan groo...
Zo, 27 Jan, 2019 at 2:05 PM
Mochten er problemen zijn ontstaan op je TvBox Pro, dan kun je de box altijd even terug zetten in Fabrieksinstellingen. Zou is die weer precies hetzelfde al...
Vr, 14 Sep, 2018 at 3:47 PM
De TvBox Pro maakt een tijdelijk geheugen aan, om zo sneller door de menu's te kunnen navigeren.
Na een tijdje kan dit geheugen zo zijn opge...
Wo, 17 Aug, 2016 at 4:37 PM
De TvBox Pro heeft tijdens het opstarten geen goede verbinding met internet gehad. Tijdens het verbinden met internet synchroniseert de TvBox Pro...
Di, 27 Sep, 2016 at 7:33 PM
Deed je TvBox Pro het eerst helemaal goed, en krijg je nu deze foutmeldingen?
Waarschijnlijk is er iets niet goed met je internetverbinding...
Wo, 17 Aug, 2016 at 4:39 PM
Springt je beeld tijdens het kijken soms op een andere kleur? Een groene, paarse, of roze gloed door het beeld? Je tv is dan even in de war met het comput...
Di, 17 Jan, 2017 at 12:48 PM
Krijg je bij het openen van de Playstore een foutmelding: "Deze versie van de app is niet compatibel met je apparaat. Ga naar instellingen en verwijde...
Do, 23 Feb, 2017 at 11:00 AM