Deed je TvBox Pro het eerst helemaal goed, en krijg je nu deze foutmeldingen?


Waarschijnlijk is er iets niet goed met je internetverbinding.
Om dit probleem op te lossen volg de volgende stappen:


Soms kan je wel een verbinding met internet hebben maar is deze te traag.
Om dit te testen doe het volgende:

  1. Zorg dat je in het Android menu zit. Zit je in de streamsoftware? Kies dan in het hoofdmenu voor Afsluiten.
  2. Klik op My Apps
  3. Kies voor Speedtest
  4. Klik op de ronde knop met Test (met de kleine afstandsbediening druk je even op de knop met het muisje erop, om de cursor te kunnen besturen)


Je download snelheid moet rond de 20 mbps of meer zijn. Is dit het niet? Dan heb je een probleem met je internetverbinding. 
Probeer het volgende om dit op te lossen:

  • Haal de stroom even van je modem af, en doe deze er weer op.
  • Nadat je modem is opgestart, haal ook even de stroom van de TvBox Pro eraf en er weer op.
  • Herhaal nu de speedtest.


Lukt het na het volgen van deze stappen nog steeds niet? 
Neem dan even contact met ons op via support@tvboxpro.nl