Heb je de TvBox Pro net binnen, je klikt op installeren en je krijgt de melding:

TvBox Pro updater fout
Controleer het log voor meer informatie


Dan is er helaas iets niet goed met je internetverbinding.
Om dit probleem op te lossen kun je één of meerdere van de volgende opties proberen:

  • Controleer of je internetkabel goed in de TvBox Pro zit
  • Controleer of je internetkabel in de juiste poort van je modem zit, en probeer ook een andere poort
  • Start je modem opnieuw op
  • Gebruik je WiFi? Controleer of je wel een sterk WiFi signaal heb

Soms kan je wel een verbinding met internet hebben maar is deze te traag.
Om dit te testen doe het volgende:

  1. Zorg dat je in het Android menu zit. Zit je in de streamsoftware? Kies dan in het hoofdmenu voor Afsluiten.
  2. Klik op My Apps
  3. Kies voor Speedtest
  4. Klik op de ronde knop met Test (met de kleine afstandsbediening druk je even op de knop met het muisje erop, om de cursor te kunnen besturen)

Je download snelheid moet meer dan 15 mbps zijn. Is dit het niet? Dan heb je een probleem met je internetverbinding.
Als je de TvBox Pro gebruikt via WiFi, gebruik dan een internetkabel.


Lukt het na het volgen van deze stappen nog steeds niet? 
Neem dan even contact met ons op via support@tvboxpro.nl